Servicii care îți cresc comunitatea de clienți

Consultanță branding

Identitatea vizuală a brandului tău, activitatea companiei în mediul online până în prezent dar și componenta de „brand awareness” sunt elemente care primesc prioritate din partea noastră la o analiză inițială. Dorim să ne cunoaștem clientul, așteptările acestuia și să ne aliniem obiectivelor sale pe termen lung.

Conținut relevant

Dezideratul nostru atunci când transformăm cuvintele în text este unicitatea. Parte a procesului de optimizare seo, conținutul textual (indiferent că vorbim despre articole de blog, descrieri produse, advertoriale) trebuie să îmbine relaționarea dintre calitate și relevanță. Te ajutăm să afli punctele slabe ale conținuturilor livrate.

Email Marketing

Automatizarea proceselor de fidelizare, crearea unor legături constante cu clienții dar și livrare de conținut personalizat- acestea sunt elementele definitorii pentru email marketing.

Comunicare targetată

Segmentăm atât piața cât și conținuturile oferite, totul pentru a răspunde nevoilor diferențiate pe care clienții din mediul online le au.

Conținut relevant pentru campanii de promovare, actualizare informații site

Marketingul digital a devenit o realitate pentru companiile care doresc să fie competitive, să atragă clienți noi prin intermediul implementării unor varii instrumente. Expresivitatea oricărei campanii de marketing rezidă din însăși conținutul textual special creat, original și pliat pe structurile lingviste orientate de către keyword research.

Cu ce este diferit copywriting-ul de scrierea expresivă a unui text? Prin simplul fapt că acesta este orientat către client, având rolul de a-l determina pe acesta să încerce/cumpere sau vizualizeze anumite produse sau servicii care s-ar plia pe nevoile lui. Un conținut original va fi apreciat atât de către public cât și de algoritmii de căutare ai Google.

Există un punct de convergență între email marketing și copywriting, ambele instrumente ocupându-se de transmiterea de mesaje și de fidelizarea clienților. Dacă pe de o parte, copywriting-ul vizează structurarea intuitivă a textelor de prezentare pentru a putea fi parcurse cu ușurință (elementul principal fiind relevanța), email marketing concretizează o relaționare constantă a companiei tale cu clienții. Ceea ce este foarte important de subliniat, email marketing segmentează conținuturile livrate utilizatorilor în funcție de preferințele acestora, de coșurile lor de cumpărături, domenii de interes.

Deși pentru multe persoane lansarea unui site în mediul online echivalează cu atragerea de trafic, în realitate, companiile care au cu adevărat succes în acest mediu, sunt mereu ancorate în statistici și au o mulțime de oameni care elaborează planurile de acțiune. Din acest motiv, colaborarea cu o agenție media și externalizarea serviciilor de marketing poate fi cea mai bună opțiune pentru o creștere organică, progresivă.

Call Now Button