Social Media & Facebook ADS
Înțelegerea psihologiei de cumpărare a clienților, a nevoilor acestora trebuie să se proiecteze ulterior într-un plan de promovare targetat. Acesta oferă un punct de plecare pentru antreprenori în a-și dezvolta sectorial afacerea în social media.

În complementaritate, Facebook Ads poate oferi o monitorizare atentă a impactului promovării, un tablou complex pentru determinarea fluctuațiilor în vânzări, interacțiunea clienților cu website-ul, eficiența canalelor de comunicare propagate prin mediile de socializare.
- Monitorizare și interpretarea datelor în mod structurat
- Modelarea deciziilor pentru implementarea schimbărilor
- Crearea de conținut special pentru diverse categorii de clienți, în funcție de preferințe
- Claritate în evidențierea oportunităților de dezvoltare prin prezența în social media
- O prezență activă și ușor de identificat de către public, îmbunătățirea experiențelor
O prezență activă pentru interacțiunea cu clienții
01
Social Media
O strategie de marketing incluzivă pe zona de social media se transpune în asocierea companiei cu rețele de socializare proeminente, totul pentru a oferi consumatorilor interacțiune, brand awareness și o promovare constantă a produselor.
02
Facebook ADS
După o riguroasă cercetare de piață (care are rolul de a identifica preferințe, locație și alte elemente de natură demografică), proiectarea reclamelor plătite este o cale viabilă de a ajunge la utilizatori interesați, la cei care pot interacționa ulterior cu site-ul tău.
Implementarea strategiei de marketing pentru social media


