Social Media & Facebook ADS

Înțelegerea psihologiei de cumpărare a clienților, a nevoilor acestora trebuie să se proiecteze ulterior într-un plan de promovare targetat. Acesta oferă un punct de plecare pentru antreprenori în a-și dezvolta sectorial afacerea în social media.
Social media și Facebook ADS

În complementaritate, Facebook Ads poate oferi o monitorizare atentă a impactului promovării, un tablou complex pentru determinarea fluctuațiilor în vânzări, interacțiunea clienților cu website-ul, eficiența canalelor de comunicare propagate prin mediile de socializare.

O prezență activă pentru interacțiunea cu clienții

01

Social Media

O strategie de marketing incluzivă pe zona de social media se transpune în asocierea companiei cu rețele de socializare proeminente, totul pentru a oferi consumatorilor interacțiune, brand awareness și o promovare constantă a produselor.
02

Facebook ADS

După o riguroasă cercetare de piață (care are rolul de a identifica preferințe, locație și alte elemente de natură demografică), proiectarea reclamelor plătite este o cale viabilă de a ajunge la utilizatori interesați, la cei care pot interacționa ulterior cu site-ul tău.

Implementarea strategiei de marketing pentru social media

Evaluarea strategică a canalelor de socializare deținute și evidențierea punctelor slabe ale acestora (totul în comparație cu firmele ce reprezintă concurența), constituie un pas vital pe care îl implementăm cu ajutorul auditului. Setarea unor obiective de creștere, planificarea conținuturilor care pot atrage noi clienți dar și segmentarea pieței, vin să completeze programatic zona de interes din social media. Scopul este acela de a avea o etapizare corectă, de a conduce compania înspre drumul vânzărilor progresive care aduc rezultate pe termen lung. Tu ce îți propui? Un brand mai vizibil? O interacțiune mai frecventă cu clienții? Brand awareness și user experience?
Recomandările venite din partea influencerilor pot reprezenta adevărate puncte de convergență în creșterea vânzărilor. Aceste persoane publice promovează conținuturi pe zone specifice (beauty, tehnologie, imobiliare, etc.) și au urmăritori relevanți în acest sens. Unele cercetări indică nivelul ridicat de influență al acestor persoane, mai bine de 40% dintre urmăritori alegând achiziționarea unor produse/servicii recomandate. Procesul de promovare se poate identifica cu succes și în cadrul platformelor de socializare. În funcție de preferințele utilizatorilor, unele spații de interacțiune sunt mai intens vehiculate decât altele. Pentru a putea fi cu adevărat vizibil, resursa noastră umană identifică cele mai traficate platforme și îți asociază conținuturile diverse (reclame, conturi, filmulețe, recomandări ale influencerilor) în conformitate cu statisticile privind traficul din rețelele de socializare.
Un anumit conținut poate fi mai proeminent pe o platformă decât pe o alta din același spectru. Din acest motiv, partea de testare vine să acrediteze eforturile și să ofere o măsurare potrivită prin KPI a performanțelor incipiente deținute. Ulterior, implementarea la nivel macro (a tuturor conținuturilor și la nivelul platformelor de social media marketing identificate) trebuie să respecte două principii elementare: non-intruziune și proces constant în timp. Chiar dacă prin Facebook ADS de exemplu, poți investi permanent în reclamele tale, o agenție specializată pe zona de social media îți va canaliza eficient resursele financiare pentru a fi constant și a interfera cu utilizatorul doar în momente cheie (atunci când el a realizat vizită pe site, a interacționat cu departamentul de relații clienți, a achiziționat un produs sau a căutat ceva similar cu ceea ce tu comercializezi). Social media marketing alături de optimizarea seo a site-ului pot fi procedee complementare care conduc la o creștere a comunității de clienți. Profesionalismul cu care aceste acțiuni sunt realizate se poate identifica rapid prin coerența conținuturilor, frecvența lor dar și prin intermediul rapoartelor și statisticilor de activitate și impact.
Call Now Button